ೋღ✔ッ בخترفرورבینے ッ✔ღೋ

آبریزش بینی دارم رفتم داروخونه
که قرص ضد حساسیت بگیرم …..
تو عوارض جانبیش نوشته :
سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، اختلال در خواب، نارسایی کبد،
سکته ی قلبی، سکته ی مغزی، مرگ ناگهانی!!
هیچی دیگه پشیمون شدم میکشم بالا امنیتش بیشتره



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت11:22---26 مرداد 1393


حاج رضا
ساعت14:38---24 مرداد 1393


عــلی بــــابــــا
ساعت13:56---24 مرداد 1393
سلام قالبت خوبه
شايد يه چند وقتي نتونم بيام نت و نيم

پاسخ:سلام ممنون.بااش
پاسخ:خخخخ ناراحت نشی ها که نوشتم برات میری یا پرتت کنم بیرون خخخ شوخی بود.


علی بابا
ساعت1:44---24 مرداد 1393
خوبه قالبت
باگوشی اومدم
شنبه میام نیم
پاسخ:بیخی نمیزارم.پشیمون شدم


عــلی بــــابــــا
ساعت9:35---23 مرداد 1393
علي بيا بوسم كن شفا بگيرم
پاسخ:خخخخ
پاسخ:قالبم خوبه یا عوضش کنم؟؟
پاسخ:بیای نیم عکسموکه گفتم نشونت میدم خخخ


دخمل دلتنگ
ساعت8:45---23 مرداد 1393
استغفرالله!!!!!!!!!!
تسبیح من کوووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آب بینی رو گفتم آجی
پاسخ:خخخخخخ اهان خخخ


jigily
ساعت0:08---23 مرداد 1393
قالب نو مبارک
پاسخ: مرسی گلم


jigily
ساعت20:43---22 مرداد 1393
خخخخ بیچاره
پاسخ: خخخخ


maryam
ساعت18:52---22 مرداد 1393


صبارونالدو
ساعت16:56---22 مرداد 1393


رزیتا
ساعت16:32---22 مرداد 1393

پاسخ:خخخخ


دخمل دلتنگ
ساعت15:48---22 مرداد 1393
پس چی!!!!!!!!!
آدم اون آبو قورت بده هم بهتره ازین داروها
خخخخخخخ
پاسخ:کدوم آبو من الان منحرف شدم خخخخخ


پونه
ساعت15:34---22 مرداد 1393


ali
ساعت15:17---22 مرداد 1393
خعللللللللللللللللی از این کارت ناراحت شدم بوخودا تو ک میدونی بوسای من شفا بخشه چرا این کارو کردی
بوووووووووووووس
پاسخ:اوووفه


اعظم
ساعت15:13---22 مرداد 1393
والاخخخ
پاسخ:خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ೋღ✔ッ בخترفرورבینے ッ✔ღೋ
ABOUT

ســـلــام دوســتــان بــه وبـــلاگ خــودتـــون خــــــــــوش اومــدیـــن ...,•’``’•,•’``’•, ....’•,`’•,*,•’`,•’ ........`’•,,•’` ....♥ ...♥ ..♥ _ اسمش را میگذاریم دوست مجازی... اماآن سو یک آدم حقیقی نشسته که خصوصیاتش رانمیتواند مخفی کند... وقتی دلتنگی وآشفتگی هایش رامینویسد... وقت میگذارد برایم... وقت میگذارم برایش... نگرانش میشوم... دلتنگش میشوم... وقتی درصحبت هایم به عنوان دوست یاد میشود... مطمئن میشوم حقیقی است...! هرچند کنارهم نباشیم... هرچندصدای همونشنیده باشیم... من برایش سلامتی وشادکامی آرزودارم... هرکجا که باشد.....
CATEGORIES
TAGS
نبود (1)
....رویای بی انتها......
☺♥تفریحی♥☺
♥♀فکر نکن خاصــــــــــے♀ ♥
انسانیت
هرچی دلت بخواد
bestgirls
╬▬ ♥ملوسك♥ ▬╬
╬▬ می خوای بخندی؟پس بیاتو ▬╬
╬▬ ♥دخی آدامسی♥ ▬╬
‍‍‍۰•●❂ پادشاه تنهایی❂ ●•۰
۰•●✿•ิ.•ัفــۅضـــۅڵـڪَــנِهـ •ิ.•ั✿●•۰
۰•●✿همین نزدیکی ها ✿●•۰
۰•● ✿منحصربه فرد ترین دختردنیاصبا✿●•۰
۰•● ✿✘فآز سنگین✘✿●•۰
۰•●❂عشق&مترسک❂●•۰
۰•● ✿من بی اعصاب✿●•۰
♥♥girl with red lip♥♥
○◙خنده از ته دل!◙○
·•●مُـ ـخـاطَــبـ خـ ـاصـ ●•·
☣مـــَـــردی و مـــَــــردانــگی افـــسانــه شــُــد
•* *•.چشمـــای بارونـــی.•* *•
๛ےﮚاړ صۅړتے
OUR BEAUTIFUL WORLD
♥ღپرنسسِِِ شیطون!♥ღ
♥●•لبخند عاشقانه•●♥
روان شناسی
طنز بوک
.:حــــــــس زنـבگــــــے
♥محمد و مونا♥
حرف هاي دو ديوونه
قآلب هاے بـے נڵ
::دیدگاه دکتر شریعتی::
فان عکس
صورتي بلاگ
سرزمین ترول
فقط برای من...فقط برای تو
black rose
×فآزمن×
#........ Dokhi tanhaaa.........#
دیوان شــــــــــــــــــــــــــــب
*****pj-rj*****
☂دخمــــــــل دخمـــــــلا☂
آلونک
㋡خوش حال باش ㋡
قلقلک
˙·٠•●♥یه دخی تنــــها♥●•٠·˙
« شـهـــــــــــرک عـشـــــق »
تبادل لینک رایگان
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

♥تبادل لینک هوشمند♥
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان    ೋღ✔ッ בخترفرورבینے    ッ✔ღೋ و آدرس lawoflove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





دختر فروردینی

PinkGirl-Icon

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

دریافت كد هدايت ب بالا