ೋღ✔ッ בخترفرورבینے ッ✔ღೋ



نظرات شما عزیزان:

pj
ساعت22:15---8 تير 1393
24 ساعته بازی میکردم .
پاسخ:kkhhh.okhey


dina
ساعت17:03---8 تير 1393
9
پاسخ:kkhh.9 nadare ke


ali
ساعت17:17---7 تير 1393
با دوستام دخترا محلرو میزدیم اخرشم یه دس کتک از مامانم ویه دس از مامان دختره
پاسخ:kkkkhhhhh


jigily
ساعت23:35---4 تير 1393
1و بودم و هستم و خواهم بود
اسباب بازیه بچه هاروهم که کش میرفتم
کلا شیطونیام زیااااد بود الان حضور ذهن ندارم بوخودا
پاسخ:kkhhh/vay vay


× بـے נڵ ×
ساعت17:44---4 تير 1393
آپم
پاسخ:ok :)


× بـے נڵ ×
ساعت16:29---4 تير 1393
یادمه خیلی کوچیک بودم مدرسه نمیرفتم تو یکی از کوچه های محله دوستم ی گاراژ بود توش پر مرغ و خروس بود من ی بار رفتم اونجا با لگد زدم زیر یکی از مرغا یهو ی خروس گنده افتاد دنبالم تو خیابون عین اسب میدویدم که یهو میخورم زمین و اونم میاد محکم به سرم نک میزنه عین دارکوب که بابام میاد به دادم میرسه وگرنه من الان شونصدمین سالگردم بود دیگه ازون تجربه به بعد آدم شدم دیگه شیطنت رو گذاشتم کنار
پاسخ:khobe kkhhh


malake
ساعت1:46---4 تير 1393
1 یعنی با رفقا میزدیم فرار میکردیم الانشم میکنیم
پاسخ:kkhh.ey sheytoon


shirin
ساعت23:13---2 تير 1393
2 - 5 هرکسی که زشت بودو کتک میزدم خخخخخخخخخ
پاسخ:kkkhhh


محمد
ساعت21:40---2 تير 1393
اینا که خلاف کوچیکام بود ...
خلافامو که نمیشه گف ... خخخخخخ
پاسخ:kkkhhh


fatima
ساعت13:13---2 تير 1393
1,2 کلا بچه شیطونی بودم و هستم
پاسخ:kkkhhh


Only God
ساعت23:54---1 تير 1393

پاسخ::/


اعظم
ساعت21:51---1 تير 1393
هیچکدوم خاااااااااااااااااانوم بودم و هستم
پاسخ:kkkhhh khobe


پونه
ساعت20:24---1 تير 1393
کلا بچه آرومی بودم شیطونی نمیکردم
پاسخ:afalin (;


سیما
ساعت17:52---1 تير 1393
4
پاسخ:kkkhhh


Mohammad
ساعت17:21---1 تير 1393
راستشو بخوای من 1 با5البته کتک هام زیاد درد نداشتخخخخخخخخخ
پاسخ:vali man kotakam kheyli dard dare kkhh.
پاسخ:sheytanate man in bood harki miraft dastshoi yavashaki nigash mikardam kkhh


مهرزاد
ساعت17:14---1 تير 1393
خوشبختانه يا متاسفانه من يكي كه از راهنمايي به قبلمو چيزي يادم نمياد بيشتر ناراحتم از ينكه از بابام چيزي يادم نمياد
پاسخ::( eshkal nadare.narahat nabash hala


علی(مترسک).
ساعت16:41---1 تير 1393
از رو بالکنه خونمون رو سره کسایی ک کچل بودن تف میکردم خخخ
با تفنگ بادی هم خروس هایه محل رو میزدم ک مرغشون رو بی شوهر کنم خخخ
پاسخ:kkhhhh


Ali --- پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
ساعت16:18---1 تير 1393
1 و 3 ولی دخی عمه رو دید میزدم خخخخخ

پاسخ::O : O


(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت16:09---1 تير 1393
هیچکدم
پاسخ:kho khodet bego kkhh


صبارونالدو
ساعت16:06---1 تير 1393
من آرومم کلا..یه خانوم نـــــــــــــــــــــــاز!!!
پاسخ:(;


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ೋღ✔ッ בخترفرورבینے ッ✔ღೋ
ABOUT

ســـلــام دوســتــان بــه وبـــلاگ خــودتـــون خــــــــــوش اومــدیـــن ...,•’``’•,•’``’•, ....’•,`’•,*,•’`,•’ ........`’•,,•’` ....♥ ...♥ ..♥ _ اسمش را میگذاریم دوست مجازی... اماآن سو یک آدم حقیقی نشسته که خصوصیاتش رانمیتواند مخفی کند... وقتی دلتنگی وآشفتگی هایش رامینویسد... وقت میگذارد برایم... وقت میگذارم برایش... نگرانش میشوم... دلتنگش میشوم... وقتی درصحبت هایم به عنوان دوست یاد میشود... مطمئن میشوم حقیقی است...! هرچند کنارهم نباشیم... هرچندصدای همونشنیده باشیم... من برایش سلامتی وشادکامی آرزودارم... هرکجا که باشد.....
CATEGORIES
TAGS
نبود (1)
....رویای بی انتها......
☺♥تفریحی♥☺
♥♀فکر نکن خاصــــــــــے♀ ♥
انسانیت
هرچی دلت بخواد
bestgirls
╬▬ ♥ملوسك♥ ▬╬
╬▬ می خوای بخندی؟پس بیاتو ▬╬
╬▬ ♥دخی آدامسی♥ ▬╬
‍‍‍۰•●❂ پادشاه تنهایی❂ ●•۰
۰•●✿•ิ.•ัفــۅضـــۅڵـڪَــנِهـ •ิ.•ั✿●•۰
۰•●✿همین نزدیکی ها ✿●•۰
۰•● ✿منحصربه فرد ترین دختردنیاصبا✿●•۰
۰•● ✿✘فآز سنگین✘✿●•۰
۰•●❂عشق&مترسک❂●•۰
۰•● ✿من بی اعصاب✿●•۰
♥♥girl with red lip♥♥
○◙خنده از ته دل!◙○
·•●مُـ ـخـاطَــبـ خـ ـاصـ ●•·
☣مـــَـــردی و مـــَــــردانــگی افـــسانــه شــُــد
•* *•.چشمـــای بارونـــی.•* *•
๛ےﮚاړ صۅړتے
OUR BEAUTIFUL WORLD
♥ღپرنسسِِِ شیطون!♥ღ
♥●•لبخند عاشقانه•●♥
روان شناسی
طنز بوک
.:حــــــــس زنـבگــــــے
♥محمد و مونا♥
حرف هاي دو ديوونه
قآلب هاے بـے נڵ
::دیدگاه دکتر شریعتی::
فان عکس
صورتي بلاگ
سرزمین ترول
فقط برای من...فقط برای تو
black rose
×فآزمن×
#........ Dokhi tanhaaa.........#
دیوان شــــــــــــــــــــــــــــب
*****pj-rj*****
☂دخمــــــــل دخمـــــــلا☂
آلونک
㋡خوش حال باش ㋡
قلقلک
˙·٠•●♥یه دخی تنــــها♥●•٠·˙
« شـهـــــــــــرک عـشـــــق »
تبادل لینک رایگان
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

♥تبادل لینک هوشمند♥
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان    ೋღ✔ッ בخترفرورבینے    ッ✔ღೋ و آدرس lawoflove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





دختر فروردینی

PinkGirl-Icon

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

دریافت كد هدايت ب بالا